Tuesday, July 20, 2010



"selamat datang"












tergantung & terpampang kat pintu rumah ...cantik tak?


rumah akak skrg dah mcm kedai lak hi.. hi...




jom la jengok stock brg lak...





berseleraknyer....nampaknye nak kena kemas ni...






ok dah beres kemaskan brg2 kat bilik ni...





ni la die stock barang intanbaby.mmg x muat bilik dah....




~~~~~~~~~








2 org anak dare akak...intan suraya & intan syauqina


intanbaby tu sempena nama intan ni ler....




******&&&&&&&&&&&&&&&&******




selamat pagi~~
......... morning.....







hari2 mcm ni ler...dah menjadi rutin,pagi2



dah online kot2 ler ada email..hik3



...foto akak tu gimik jer tu...

tapi mmg akak mesti....harus n dah menjadi kewajipan lak ,coz sat agi klu hero n heroin tu dah celik mata... nati berebut -rebut nak main game ....hu..hu..hu






mcm ni ler aksi anak2 akak bile die org main game,berjam2 ...mmg x bg peluang...



x de can tuk akak online...

~~~~~*~~~~~



"Ya Allah, aku memohon petunjuk memilih yg baik dlm pengetahuanMu,aku memohon dtakdirkn yg baik dgn kudratMu,aku mengharap kurniaMu yg besar .Engkau Maha Kuasa dn aku adalh hambaMU yg daif.Engkau Maha tahu dn aku adalh hambaMu yg jahil.Egkau Maha Mengetahui semua yg ghaib dn yg tersembunyi.Ya Allah,jika hal ini dlm pengetahuanMu adalh baik bg kehidupanku skrg dn masa akn dtg,takdirkanlh dan mudahknlh bgku, kemudian berilh aku berkat drpdnya.semoga Engkau takdirkn aku pd yg baik.Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas setiap sesuatu"...amin


No comments:

Post a Comment